مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟
سرخط خبرها

هیجان ناب بهشتی در شب‌های فوتسالی رمضان مشهد

  • کد خبر: ۱۵۹۵۵۰
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
هیجان ناب بهشتی در شب‌های فوتسالی رمضان مشهد
فوتسال در میان همه رشته‌های ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان طرف دار بیشتری دارد و رسم قدیمی ورزش دوستان، فوتسال کردن، از افطار تا سحر ماه مبارک رمضان است.

صدای طبل و هیاهو از چند فرسخی به گوش می‌رسد. بولوار فردوسی به سمت میدان جانباز، ترافیک شدید ورزشی است. پارک حاشیه‌ای حدفاصل چهارراه خیام- جانباز پُر از ماشین است. برخی خودروهایشان را بی تفاوت به صدای بوق و اعتراض در حالت دوبله و حتی برخی سوبله پارک کرده اند.

گروهی از جوانان که سر پرداخت کرایه اتوبوس با هم کل کل دارند، خودشان را هر طور شده به سالن بزرگ ورزشی شهر می‌رسانند و بوق به دست وارد سالن شهید بهشتی می‌شوند. حال و هوای بیرون سالن دست کمی از داخل ندارد. صدای بوق و هیاهوی هواداران از بیرون سالن آغاز شده و داخل سالن هم غوغاکده‌ای به پاست.

تیم فیروزه‌ای پوش سرا پا حمله است و تیم نگون بخت که پیراهن و شورت ورزشی خاکستری به تن دارد، با جان و دل از خط دروازه محافظت می‌کند. سالن هم پشت سر تیم قوی‌تر است. این هیجان ناب فوتسال جام رمضانی است که از دیرباز، جایی در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ خورشیدی مورد اقبال ورزش دوستان بوده است. فوتسالی که در میان همه رشته‌های ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان طرف دار بیشتری دارد و رسم قدیمی ورزش دوستان، فوتسال کردن، از افطار تا سحر ماه مبارک رمضان است.

رقابت‌هایی که امسال هم پُرشورتر از هر سال و با حضور ۲۲۴ تیم در مشهد برگزار می‌شود و حالا در واپسین شب‌های رمضان ۱۴۰۲ به ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود. هیجان فوتسال و ورزش در شب‌های رمضان و در سالن شهیدبهشتی مشهد به اوج خود رسیده و اگر ورزشی نیستید و نمی‌خواهید برای تماشای این هیجان ناب سری به سالن شهید بهشتی بزنید، دست کم در انتخاب مسیر خود برای عبور و مرور شهری، حدفاصل چهارراه خیام فردوسی تا میدان جانباز را انتخاب نکنید! زیرا این سالن، این شب‌ها غرق در هیجان ناب فوتسالی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->